تی شرت های لاغری هات شیپر تا سایز 3Xl موجود دارد09386932322
نوشته شده توسط : mehran

تی شرت های لاغری هات شیپر تا سایز 3Xl موجود دارد09386932322


ابتدا باید تی شرت لاغری هات شیپر را تقویت کنید. دوزی موفقیت آمیز به طور مستقیم روی یک تی شرت هات شیپر  نرم و انعطاف پذیر امکان پذیر نیست. من حتی یک پایه نچسب نیز تجربه خیلی خوبی ندارم - پارچه روی آن چشمه می گیرد و جلوی سوزن "می چرخد" ، سپس یک برآمدگی تشکیل می شود و مواد بعد از گلدوزی می شوند. بنابراین من قطعاً استفاده از پشتی چسب را توصیه می کنم.

تی شرت لاغری هات شیپر مردانه  را وارونه چرخانید ، آن را اتو کنید و در صورت امکان ، بگذارید صاف باشد. مواد پایه را در هر طرف حداقل 2-4 سانتی متر بزرگتر از قاب برش دهید. اتو آن را روی تی شرت جایی که طرح گلدوزی را اتو کنید ، اتو کنید. توجه: شما از پشت اتو می کنید ، بنابراین در سمت چپ خواهد بود :)
اگر وقت دارید ، بگذارید دوباره خنک شود و سپس پیراهن را به سمت گونه برگردانید.

قاب گلدوزی را ببندید - قسمت پایینی را درون لباس لاغری هات شیپر  قرار می دهید ، قسمت بالایی آن را از بالا کلیک می کنید.

ما تی شرت را با قاب (یا قاب با تی شرت :)) داخل دستگاه قرار می دهیم. حال مهمترین چیز این است که تی شرت را به طور صحیح در اطراف قاب ببندید تا پارچه ای در زیر قاب وجود نداشته باشد که به آن تعلق نداشته باشد و در جایی که نیست می تواند برای شما دوخته شود. بنابراین ، بسته بندی کنید ، می توانید آن را روی گیره های لباس یا سایر لوازم اصلی چرخ خیاطی بچسبانید.

به طوری که شما نیز از این پروژه گلدوزی زیبایی دارید ، قارچ جدیدی را در آنجا قرار دادم. در دو سایز قابل بارگیری است (و من از دخترانی با قاب های کوچک عذرخواهی می کنم. هیچ کدام از آنها 10x10 نیستند). دلیلش این است که او دیگر به اندازه کوچک به نظر نمی رسد. من سعی کردم اندازه را با ابعاد معمول فریم های بزرگتر تطبیق دهم ، بنابراین گلدوزی وقتی روی تیشرت با قاب با زاویه دوخته شده ، همانطور که در عکس مشاهده می کنید ، ظریف تر است.

فقط به این ترتیب که اندازه گلدوزی می تواند متناسب با "بیشتر شما" باشد ، لطفاً مشخصات خود را پر کنید که چه دستگاهی دارید و چه قاب اندازه ای. ما پس از آن خواهیم توانست فقط برای شما گلدوزی کنیم :).

تی شرت لاغری  مخصوص سواری بطور مستقیم برای ورزش های سوارکاری طراحی شده اند. حتی در چنین لباس معمولی مانند پیراهن ورزشی ، صرفه جویی در هزینه نیست. تی شرت های زنانه ، مردانه و کودکان را می توانید در راهنمای خرید شرکت Kam Co.r a Co. پیدا کنید.




تی شرت های سوارکاری از جمله لباس هایی است که به طور خاص برای ورزش های سوارکاری طراحی شده است. حتی هنگام انتخاب پیراهن سواری ، باید به کیفیت توجه کنیم.

تی شرت های سواری ارائه شده توسط شرکت کامر و شرکت ، یک سازش کامل بین قیمت و کیفیت را ایجاد می کند. تی شرت ها از مواد خوب و بادوام ساخته شده اند و طراحی متناسب با سبک اسپرت لباس برای سواران است.

در فروشگاه الکترونیکی می توانید تی شرت های اوقات فراغت و مسابقه ای ، تی شرت های سواری با یقه ایستاده و همچنین پیراهن های سواری با یقه را پیدا کنید.

تی شرت های کارشناسی - آیا می دانید کدام یک را انتخاب کنید؟

آیا به زودی تازه متولد می شوید ، تازه متولد شده اید یا به عروسی دعوت شده اید؟ سپس حتماً باید روی تیشرت های عروسی تمرکز کنید - اگر هنوز یک عروس فانتزی ندارید ، می توانند هم به عنوان مهمانی لیسانس و هم به عنوان هدیه عروسی خدمت کنند.

تی شرت های چاپ شده با کارشناسی

رسم سالهای اخیر خرید تی شرت های مشابه با چاپ "تیم عروس" ، "تیم داماد" است - عروس اغلب با یک کتیبه به همراه یک کتیبه آویخته می شود ، یک تاج روی سر دارد. حتی در یک نوار شلوغ ، در نگاه اول مشخص خواهد شد که از آخرین لحظات "در آزادی" لذت می برد.

اگر شما برای یک مهمانی لیسانس ، مانند تی شرت های چاپی ، چیزی بیش از حد مضحک نمی خواهید ، می توانید به دنبال خرید نشان های عروسی باشید.

تی شرت های عروسی اصلی

تی شرت با چاپ وداع برای داماد
تی شرت های عروسی خنده دار با چاپ می تواند یک عروسی معمولی را به عروسی کاملاً اصیل و غیرمعمول تبدیل کند. در عین حال ، خیلی کم است - یک ایده خوب و یک حس شوخ طبعی. علاوه بر کتیبه ها ، تی شرت ها می توانند حاوی نقوش و تصاویر خنده دار نیز باشند.

تی شرت ها را می توان نه تنها افراد تازه متولد شده ، بلکه توسط شاهد ، عروس و مهمانان عروسی نیز پوشید.

احتمالاً ما قبول داریم که تی شرت ها برای خود مراسم خیلی مناسب نیستند ، بنابراین توصیه می کنیم از آنها برای سرگرمی های عصرانه استفاده بیشتری کنید.


مزایای خرید حضوری گن ساعت شنی از فروشگاه هات شیپر

خرید تی شرت هات شیپر اصل از فروشگاه هات شیپر





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: